SYGNALISTA – ZGŁOSZENIE NARUSZENIA
W związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów oraz Zarządzeniem Nr 7/2025 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich z dnia 30.01.2025r. została wdrożona procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń.
Przed zgłoszeniem naruszenia konieczne jest zapoznanie się z ww. Zarządzeniem Zarządzenie nr 7/2025
Zgłoszenia można dokonać:
1) za pomocą poczty elektronicznej na adres: sygnalista@mopr.piekary.pl w zaszyfrowanym pliku. Szyfr do pliku należy przekazać koordynatorowi ds. naruszeń osobiście lub telefonicznie;
2) w formie listownej na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich ul. Bpa. Nankera 103, 41-949 Piekary Śląskie z dopiskiem na kopercie, np. „zgłoszenie nieprawidłowości”, „stanowisko koordynatora ds. naruszeń, o którym mowa w § 5 ust. 1 – do rąk własnych”, itp.;
3) osobiście lub telefonicznie koordynatorowi ds. naruszeń (nr tel 322879503 wew. 612).
Pracownik, do którego osobiście lub telefonicznie zgłoszono nieprawidłowość dokumentuje zgłoszenie w formie karty zgłoszenia, protokołu, nagrania rozmowy.
Beata Poloczek
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Piekarach Śląskich